Mi az az MKB Business Network?


Egy hűségprogram, amelyben az MKB Business Network a mindennapokat megkönnyítő, releváns kedvezményeket kínál az MKB Pénzügyi Csoport hűséges ügyfeleinek.

 

Milyen ajánlatokat kínál az MKB Business Network?   

Az MKB Business Network a tagjai részére a következő típusú előnyöket biztosítja:

  • egész évben elérhető partneri ajánlatok: fix összegű vagy százalékos kedvezmények, limitált akciók, termékek kipróbálásának lehetősége, visszatérítés, garantált összegű jóváírás;
  • időszakos partneri ajánlatok;
  • limitált partneri akciók;
  • egyéb partneri kedvezmények.               

Az aktuálisan elérhető partneri ajánlatokról az MKB Business Network havonta vagy negyedévente küld tájékoztató eDM-et a tag által a regisztrációkor megadott e-mail címre, a tagok az oldalra belépve tekinthetik meg a kizárólagosan elérhető ajánlatokat. Az aktualitásokról havonta és/vagy negyedévente e-mailben is tájékoztatjuk a tagokat.

Hogyan válthatja be ajánlatainkat?

Tagjaink a kedvezményeket az ajánlat letöltésével, nyomtatásával és a partnernél történő átadásával vagy az MKB Business Network applikáció segítségével tudják érvényesíteni. A kedvezmény igénybevételének további feltétele, hogy a klubtag a számára az MKB által kibocsátott üzleti bankkártyával,  vagy a számára az MKB-nál vezetett bankszámla  terhére kért  átutalással fizessen a partnernél. E feltétel teljesítésétől a Bank egyedi esetben, az ajánlaton feltüntetve eltérhet.

Hogyan válhat Ön MKB Business Network taggá?

A meghívás postai vagy elektronikus úton, levélben történik. A meghívó egy egyedi kódot tartalmaz, amellyel Ön regisztrálhat az MKB Business Networkbe. A weboldalon történő regisztrációval és a jelen részvételi feltételek elfogadásával máris taggá válik.

Az MKB Business Network tagjává kizárólag az MKB Pénzügyi Csoport azon ügyfele válhat, aki megfelel a részvételi feltételekben foglalt elvárásoknak, valamint rendelkezik az MKB Pénzügyi Csoport által küldött egyéni meghívóval.

Melyek a tagság részvételi feltételei?     

  • aktív MKB-s számlakapcsolat,
  • nincs folyamatban az MKB Bank által indított – a bankkal szemben 90 napnál régebbi lejárt tartozása miatt – követeléskezelési eljárás,
  • hozzájárulás a regisztrációkor megadott személyes adatok MKB Bank általi marketing célú felhasználásához.

További részvételi feltétel (a regisztráció során): érvényes e-mail cím, postai cím, telefonszám megadása. Az egyedi kódot kizárólag egy alkalommal, a regisztráció során kell használnia a tagnak, ezt követően saját maga adhat meg jelszót (MKB Business Network jelszó). Az MKB Bank fenntartja magának a jogot a rendkívüli beléptetésre, valamint a fenti feltételeknek való megfelelés ellenőrzésére. Ilyen eset például, de nem kizárólagosan az, amikor új ügyfél lép be az MKB Bankhoz, és a Bank a belépéssel egyidejűleg egyedi kódot generál és meghívót küld az új ügyfél részére. A Bank fenntartja a jogot arra is, hogy a tagsági feltételek bármelyikének nem teljesülése esetén a tagot kizárja az MKB Business Networkből.  

Részvételi feltételek

Még nem ügyfele az MKB Banknak?

Amennyiben Ön még nem ügyfele az MKB Banknak, úgy forduljon bizalommal kollégáinkhoz telefonon a 24 órán át hívható 06 80 333 770-as telefonszámon az MKB TeleBANKár ügyfélszolgálatán, vagy érdeklődjön személyesen bármely MKB bankfiókban!

Ügyfele már az MKB Banknak?

E-mailben vagy postai levélben elküldtük Önnek hétszámjegyű kódját. Amennyiben Ön teljesíti a fenti részvételi feltételeket, de még nem kapta meg a regisztrációhoz szükséges kódját, kérjük, érdeklődjön személyesen bármely MKB bankfiókban vagy telefonon a 24 órán át hívható MKB TeleBANKár ügyfélszolgálton a 06 80 333 770-es telefonszámon!